Rendszeres olvasók

2013. május 5., vasárnap

Szeretem a családomat!

Ma vasárnap van, és anyák napja. Tegnap annyi dolgom volt, hogy  este valóban csak bezuhantam az ágyba, de vannak párnáink, takarók, és szereztem egy fotelt, valamint Ryan ágya is megérkezik pár napon belül, és lerendeltem két hétre az ételfutárt is. Lehet, optimista dolog csak két hétre, de nagyon remélem, addigra meglesz a saját házunk, és nem kell itt kuporogni. A szomszédaink szintén kényszerlakók, egyiküknek sincs gyereke, de nagyon aranyosak mind, olyan érzésem van, mintha kollégiumban lennénk. Allan gyorsan összebarátkozott a vagány motoros Leslie-vel, én pedig a menyasszonyával, Elorával. Az esküvőt tervezik, de a barátnőm attól tart, túl korán ugranak fejest a házasságba. Szerintem, ha ez szerelem volt első látásra, nincs mitől tartania. Tehát ez volt a tegnapi nap. Ma reggel a kisfiam ébresztett, egy szál virággal, és egy aranyos kis verssel, amit nekem tanult, anyák napjára. Nagyon édes volt, igazán könnyekig meghatódtam. A férjem pedig egy imádni való pasi!! Képzeljétek, ajándékot vett, mégpedig egy pár cipőt. Ezután elmentek vásárolni, én pedig pihenhettem volna, de inkább beágyaztam, és felpróbáltam az új lábbelim. Ma nagyon jól kezdődött a nap! Remélem, továbbra is ilyen lesz!!
Ryan: Anya, jó reggelt!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése